les pt'its 2004/2005
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

les pt'its 2004/2005

classe de Khâgne Externat Ste Marie
 
AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
-40%
Le deal à ne pas rater :
Tefal Ingenio Emotion – Batterie de cuisine 10 pièces (induction, ...
59.99 € 99.99 €
Voir le deal

 

 Message dedicated to Bill Paxon.

Aller en bas 
3 participants
AuteurMessage
Bobo
Bavard
Bobo


Nombre de messages : 14
Date d'inscription : 16/04/2006

Message dedicated to Bill Paxon. Empty
MessageSujet: Message dedicated to Bill Paxon.   Message dedicated to Bill Paxon. EmptyLun 8 Mai - 23:24

Although the title of this thread might seem to implicate that Bill Paxon is the only one interested, Gary Fox and Suizy Juice are welcome to join. A large audience is anyway expected.
{ The sole notification of the great Bill is simply due to a stupid restriction on the length of the titles of this lame site which would not let me express what I really had in mind. I invoke the holy power of the great Clemence to solve this problem}





The information I'm about to reveal is of the highest importance. Billy Billy, the world wide famous artist, close friend of Bill Paxon with whom -as everyone knows- he shared the greatest part of his childhood, has been rediscovered in Kinshasa - Alabama.

It turned out that he actually never died and that this rumour had been started by FSB and ETA agents for highly confidential reasons that - as you can understand - I cant explain on this forum.

Aware of this news, I used all means that were under my abilities to certify it. After many research, I could procure myself this unreleased video.

As you can see, Billy Billy seems at his best. He performs on this - with a bunch of his famous tricks - a figure he had never done before: the double kicked side bench split platform - twice. An awesome move you wont be able to forget - even though you want it very hard out of jealousy.

Follow the link to see by yourself.
http://khagne.maristes.free.fr/new/billybillythedog.wmv

Bill Paxon, I join you in your delight of seeing him alive again. May the fate prevent you to be parted again.

Sammy Cash - Being the best is not easy to live. No wonder i'm the only one.
Revenir en haut Aller en bas
Clémence
Rang: Administrateur
Clémence


Nombre de messages : 135
Date d'inscription : 12/12/2004

Message dedicated to Bill Paxon. Empty
MessageSujet: Re: Message dedicated to Bill Paxon.   Message dedicated to Bill Paxon. EmptyLun 8 Mai - 23:31

ouelle, ze olli Clem voulde bi welly appi tou satisfacte you bute chi iz sori to telle you zat chi dozente welly understande ouate ze pwoblème iz.... heure englich iz note sau goude... Embarassed Embarassed Sad Embarassed Embarassed
Revenir en haut Aller en bas
Bobo
Bavard
Bobo


Nombre de messages : 14
Date d'inscription : 16/04/2006

Message dedicated to Bill Paxon. Empty
MessageSujet: Re: Message dedicated to Bill Paxon.   Message dedicated to Bill Paxon. EmptyLun 8 Mai - 23:36

Clémence, Je ne puis que bénir les Dieux de ta réponse si rapide.
Mon problème est en réalité fort simple: mon expres​sion(géniale et modeste est il besoin de le préciser) est limitée en nombre de caractères dans le champ de titre de ce message. J'ignore si c'est là un élément qu'il est en ton pouvoir de raisonner.

Si cela s'avérait impossible, cela prouverait une fois de plus à quel point ces technologies informatiques et normatives conditionnent notre pensée, notre liberté d'expression, notre point de vue sur le monde, notre vie, notre avenir, notre passé, notre honneur, notre gloire enfin. J'en serais désolé.

Sammy Cash - If neither Sammy Cash nor Gary Fox were the best, maybe this dog would.
Revenir en haut Aller en bas
Clémence
Rang: Administrateur
Clémence


Nombre de messages : 135
Date d'inscription : 12/12/2004

Message dedicated to Bill Paxon. Empty
MessageSujet: Re: Message dedicated to Bill Paxon.   Message dedicated to Bill Paxon. EmptyLun 8 Mai - 23:41

hummm....
















je suis anvrée de devoir te désoler... mais j'ai bien peur qu'il ne soit en mon pouvoir de satisfaire cette fois-ci à ta requête...

avec toutes mes condoléances...
sache cependant que le nombre de messages n'est lui en aucune mesure limité... libre à toi donc (et dans notre intérêt à tous) de poster autant de sujets que nécessaire pour déverser la totalité du flot de ton esprit créatif...
Revenir en haut Aller en bas
Bobo
Bavard
Bobo


Nombre de messages : 14
Date d'inscription : 16/04/2006

Message dedicated to Bill Paxon. Empty
MessageSujet: Re: Message dedicated to Bill Paxon.   Message dedicated to Bill Paxon. EmptyMar 9 Mai - 0:16

Tu me désoles donc. Mes craintes, comme d'habitude, n'étaient pas vaines. Il est parfois difficile d'être aussi lucide.

Je te remercie de vouloir me consoler en soulignant le fait que le nombre de messages est illimité, mais cela me désole en fait plus que cela ne me réconforte:
Vaut-il mieux quelques messages irréprochables ou une logorrhée sans fin ni intérêt?
Nous vivons une époque bien sombre qui supplée le manque par le surplein.

Sammy Cash - Sometimes I wish the others were of a higher level to make it more honorable to be the best.
Revenir en haut Aller en bas
Clémence
Rang: Administrateur
Clémence


Nombre de messages : 135
Date d'inscription : 12/12/2004

Message dedicated to Bill Paxon. Empty
MessageSujet: Re: Message dedicated to Bill Paxon.   Message dedicated to Bill Paxon. EmptyMar 9 Mai - 0:19

^^
Revenir en haut Aller en bas
Tonio
Bavard
Tonio


Nombre de messages : 31
Date d'inscription : 25/05/2005

Message dedicated to Bill Paxon. Empty
MessageSujet: Re: Message dedicated to Bill Paxon.   Message dedicated to Bill Paxon. EmptyMar 9 Mai - 12:40

To whom it may concern, that is to say Sammy cash,

Such unbelievable!!! affraid affraid affraid I haven't heard from Billy Billy since 1972! bounce bounce I thought he was dead! I can't understand! I saw him dying when he performed his fatal double-step-black-stiple-olly ... third! I went to his funerals with most riders of the 72's Tour.

How is it possible, I or you'd ask? It's actually very logical : GOD BROUGHT HIM BACK TO LIFE !!! cheers cheers cheers God knew that Billy Billy hadn't give all he could have done for the world. God knew it was worthy to let him alive for mankind's good. He understood that Billy's death far from being a natural event, was rather a sacrifice for humans. He decided thus to keep him alive and I beg his pardon for this.

Let's pray together now

Bill Paxon : Bill Paxon may be dismayed Shit , he'll stay a hero forever! Very Happy Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Clémence
Rang: Administrateur
Clémence


Nombre de messages : 135
Date d'inscription : 12/12/2004

Message dedicated to Bill Paxon. Empty
MessageSujet: Re: Message dedicated to Bill Paxon.   Message dedicated to Bill Paxon. EmptyMar 9 Mai - 15:37

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALELLUIA !!!!! sunny
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Message dedicated to Bill Paxon. Empty
MessageSujet: Re: Message dedicated to Bill Paxon.   Message dedicated to Bill Paxon. Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
Message dedicated to Bill Paxon.
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Afrique du Sud
» Bill Paxon forever
» Bill Paxon's main purpose? : Fostering excellency
» In da place !

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
les pt'its 2004/2005 :: Forum :: Infos diverses...-
Sauter vers:  
Ne ratez plus aucun deal !
Abonnez-vous pour recevoir par notification une sélection des meilleurs deals chaque jour.
IgnorerAutoriser